neděle 11. října 2015

Běháme stylově - s Kari Traa

I když už je to pár let (přesněji - docela dost let), kdy jedna moje kamarádka přišla na trénink místo v teplákách v něčem, čemu se začalo říkat elasťáky, pamatuji si to jako dnes. Všichni jsme byli unešení z té super vychytávky - kalhoty na běhání, které neplandaly a krásně obepínaly nožky. Taky jsem po takových toužila a měla jsem pocit, že pokud jedny do šatníku nezískám, nebudu snad ani moct pořádně trénovat natož závodit. 







Ty tam jsou časy, kdy se běhalo v teplákách a vytahaných tričkách. Dnes je výběr sportovního oblečení tak obrovský, že naopak často člověk neví, kde začít vybírat.


Já osobně značky oblečení až tak moc neřeším. Důležité je hlavně to, aby mi oblečení dobře padlo a plnilo svou funkci.

Nedávno jsem ale narazila na oblečení značky Kari Traa a byla to láska na první pohled. Netrvalo dlouho a pár kousků jsem si musela pořídit, protože tomu se prostě nedalo odolat.

Kari Traa je norská  freestylová lyžařka a také tvůrkyně této úspěšné sportovní značky. 






Na první pohled zaujme oblečení Kari Traa hlavně barvama, které jsou pestré, výrazné a prostě nádherné. Materiály jsou kvalitní a příjemné jak na omak, tak hlavně na těle.
Cenově je Kari Traa asi trošku dražší, ale pokud netoužíte po kouscích z nejnovější kolekce, je možné koupit spoustu krásných věciček v různých akcích.




Já jsem svůj běžecký šatník obohatila zatím o 3 kousky: neskutečně lehoučkou šusťákovou bundu, fleecovou bundu a dlouhé běžecké kalhoty. 
Bundy i kalhoty padnou jako ulité a já se těším na každý další trénink. Při běhu nikde nic netlačí, neškrtí, nesjíždí. Hlavně bundy jsou po funkční stránce opravdu vychytané. Jsou lehoučké a prodyšné a volnost pohybu je prvotřídní.
Musím přiznat, že momentálně je tohle to nejpohodlnější sportovní oblečení v jakém jsem kdy běhala. 

V listopadu se s Pat chystáme na sportovní akci s názvem Urban training, kde jedním z partnerů je právě značka Kari Traa. Už se moc těšíme a určitě se pak podělíme o zážitky.

Krásný podzim,

Skyler



3 komentáře:

  1. Ty legíny jsou fakt nádherné. Není důležité vyhrát, ale dobře vypadat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím se nedá než souhlasit :) I když to vyhrávání taky není od věci ;-)

      Vymazat
  2. Dobrý den, moc pěkně napsáno. Z kamarádkou jsme začaly chodit na pilates. Proto pro sebe sháníme nějaké sportovní tričko, legíny a top. Na webových stránkách tady jsme objevily to co potřebujeme na cvičení. Z pozdravem.

    OdpovědětVymazat